Babypledd til tantegullet

Untitled


I sommer heklet jeg et pledd til tantegullet som ble født.
Designeren min, altså lillesøster, elsker farger og det gjør jeg også. Jeg surfer såpass mye på instagram at jeg ser jo at lillesøster og jeg er litt umoderne, der er det mest "fargeløst" til babyer. Men flaks for oss to så liker søstra mi farger også.

108

Pleddet er heklet i Drops Baby Merino og heklekrok nr 4,5.
Og er satt sammen av forskjellige mønsterborder fra den store "mønsterbibelen" jeg har.

107


Blomsten i midten ble Emmalynn Square 12" av Carolyn Christmas.

Untitled

Blomsten i hvert hjørne heter African Rose, bare søk på nettet så finner du mange oppskrifter på denne.

103

Og selvsagt ble pleddet behørlig merket med de kule lappene vi har laget.

Untitled

Kommentarer

  1. For et artig teppe, det var dekorativt !

    SvarSlett
  2. Herlig med farger! Det kan bli nok grått og off-white også selv om det passer til alt som vi sier.
    Jeg strikker traktorgensere til småkarene "mine". Greit med mye glattstrikk til alle håndballkampene. Tviler på at jeg får sove etter den spennende duellen i kveld.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Fint teppe i skikkelige gladfarger :-)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se et annerledes babyteppe! Veldig stilig design og farger :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg